웃❤유خط خطی های بارونی웃❤유

به نام خدایی که از همه با مرام تره

زندگی انگار

تمام صبرش رابخشیده به من

هرچه من صبوری میکنم اوبا بی صبری تمام

هول میزند!

برای ضربه ی بعد

کمی خستگی درکن!!!!

خیالت راحت

خستگی من به این زودی هادرنمیشوداخم



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت9:56---23 شهريور 1393
تو را برای وفای تو دوست می دارم

وگرنه دلبر پیمانه شکن فراوان است


شیرین عسل
ساعت11:15---29 مرداد 1393
هر بدی می‌توانی به دشمن نرسان که ممکن است روزی دوستت گردد و هر سری داری با دوستت در میان نگذار که ممکن است روزی دشمنت گردد. سعدی.

reza
ساعت1:01---26 مرداد 1393
آخ شرمنده. لینک شدی

atefeh
ساعت11:39---25 مرداد 1393
بـــی حـــسْ شُـــده ام اَز دَردْ !

اَز بُــغــضْ !

فـقـط ـ ـ گــــآهــیْ

خــــط ِ اَشـ ْــکــی …می سـوزانـد صــورتـَمْ را...


atefeh
ساعت11:58---24 مرداد 1393
ﻧــَـﻪ ﺁﺩﻡ ﺷُﺪﻡ , ﻧﻪﺗُﻮﺑـــــﻪ ﮐَﺮﺩﻡ . ﻧﻪ ﻋــــَﻮَﺽ ﺷُﺪﻡ …
ﻧﻪ ﺳـَـــﺮﻡ ﺷُﻠﻮﻏِــــﻪ …
ﻧﻪ ﺩِﻟﻢ ﺟﺎﯾﻲ ﮔــــﯿﺮ ﮐـَﺮﺩﻩ … ﻧﻪ ﺩَﻟﯿﻞ ﺧﺎﺻــــﻲ ﺩﺍٰﺭﻡ !!
ﻓَﻘَﻂ , ﺣُوﺼِﻠَﺶُ ﻧََﺪﺍﺭﻡ ﯾﮑﯽ ﺑﯿﺎﺩ ﻭ
ﮔﻨــــﺪ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﺑـــﺮﻩ


هی رفیق باتوام
ساعت16:47---23 مرداد 1393
" تــــــــــو " !!

همــانــے ڪـہ همــیـشـہ

" בوســتـش בارم "

همــانـے ڪـہ تــا غــصـّـہ ام مے گیــرב ســر و ڪلّـــہ اش پــیــدا مے شوב

و تــا مــرا نـخنـבانـב בســﭞ بـرבار نمے شوב

هـمـانے ڪـہ همــیــشـہ پـــُـر اسـﭞ از

شـور و شـاבے و زنـבگے ...

" تــــــ♥ــــو "

همیشه هــمــانے ...دلم برات تنگ شده زندگی من ..لعنت به همونایی ک باعث ......


نرگس
ساعت16:00---21 مرداد 1393
سلام وبلاگت خوبه اما اگه تونستی قالبتو بعوض مطالبت جالبه به منم سر بزن

lovelytaylor15.mihanblog.com


هی رفیق باتوام
ساعت2:18---21 مرداد 1393
زير ِ بارآن می ايستَم

ميگويَند مــد است ايـن روزهـــا

عشـــــق بازی زير ِ بارآن

با اشک های ابـــــر ....

دل نِمی سوزانَم بَرای ابری که اَز شِدت گِريـه

بــہ هِق هـِـق افتاده است

دِلَم بَرای خُـــــودَم می سوزَد

كه از فِشار دِلتَنگـی

خيلي وَقت است نَفَسَـم بُريده بُريده و بَند است


atefeh
ساعت20:24---20 مرداد 1393
هــر وقــتــ کـــسی بهــتــ گـــفتــ :هــَر جــور راحــتــی!

یـــه مُشــتــ بــزن تــو دهــنــش تــا بفــهــمه چـجـوری راحــتی .!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:,ساعت 18:13 توسط فری|


آخرين مطالب
Design By : Shik Them