웃❤유خط خطی های بارونی웃❤유

به نام خدایی که از همه با مرام تره

فکر کردی ازت متنفرم

هه...

اشتباه می کنی!چون تنفر هم یک نوع احساس است

وتو لیاقت هیچ احساسی را نداری



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت15:03---19 تير 1393
احسا س است



مزرعه که نیست ...

هی شخمش میزنی بی وجدان .!!



♥ آپم ♥


sorena
ساعت20:24---18 تير 1393
♥♥ درود ♥♥
چه وب زيبايي, از مطالب زيبات خوشم اومد .
ممنون ميشم به من هم سر بزنيد منتظر شما هستم عزيزم
اگه تمايل به لينک کردن داري منو با عنوان"تصاوير 2nim "با آدرس www.2nim.loxblog.com لينک کنيد به من هم بگيد تا شما رو لينک کنم
ممنون ميشم به من تصاويري را پيشنهاد کنيد به صورت لینک تا در وبم با اسم شما قرار بدم.
@};


♥♥هی رفیق باتــــــــــــــــــــــوام♥♥
ساعت23:06---17 تير 1393
چیـہ ؋ڪ ڪرבے میاҐ ازت انتقاҐ میگرҐ ؟هـہ ... نـہ بابا انقבراҐ بیڪارنیستҐ پاҐ رو مینבازҐ رو پاҐ روزگار פֿـوבش בهنتو ωـرویس میڪنـہ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در سه شنبه 17 تير 1393برچسب:,ساعت 19:15 توسط فری|


آخرين مطالب
Design By : Shik Them